Building it up - min träning.

3 kommentarer
Här ligger jag och egopicar mig efter ett tränigspass á la Jillian Michaels ;)
Denna helg fick jag för mig att köra dubbla pass Extreme Shed&Shred. 70 minuter. Ganska så slut efter det där kan jag säga. Och träningsvärk idag, men det är den bästa värken så inte mig emot för då vet jag att det har tagit där det ska ;)
Då och då fick jag hjälp i träningen av en liten ca 15-kilos vikt också ;)
 
En annan favorit av Jillian Michaels träningsvideor är Yoga Meltdown.
Det är två delar på ca 30 min vardera och man kan sätta ihop dem till en hel timme om man vill, men än så länge har jag bara vågat mig på lvl 1.
Och 30 minuter om dagen för träning är det lätt att hitta.
Promenerar även så ofta jag kan till och från jobbet och ca 7 km på helgdagar.
 
Dessutom så försöker jag att köra plankan varje dag och visst ger det resultat. Har starkare magmuskler nu än jag någonsin haft tidigare. Yey! Pepp!
 
1 lisa:

skriven

duktig du är som rör på dig så mycket! :) måste också börja röra på mig mera. men jag brukar också gå från jobbet eller cykla så då får man ju motion av det och jag har ju hund som jag promenerar med också :). men man skulle ju kunna börja ta längre promenader i allafall.

2 Linda:

skriven

Jag ska nog testa det jag med. Jag brukar träna hemma med min kettlebell men det är inte samma sak som att ha någon täningsledare. Eller vad man nu säger.

Svar: Ja, testa det, gillar Jillians träningsvideor just för att de är på runt 30 minuter och vill man ha ett längre pass är det bara att slå ihop två nivåer.
Erika

3 Linda:

skriven

Och ja, givetvis så är du ju skitduktig. Det är så jäkla skoj när man ser och känner resultat efter att man tränar :)

Svar: Japp, det är så kul med resultat! :)
Erika